2010. április 12.

look of the day

 Sarah Jessica Parker - a stílusikon. Mindig tökéletes!


3 megjegyzés:

  1. Mint Sex and the City-fan, imádom SJP-t :-). Hihetetlen, hogy bár lófejű és görbe lábú, mégis gyönyörű. Carrie Bradshaw szerepére nem is találhattak volna jobb színésznőt, imádom a sorozatot, és a filmet is (könyvtárban férjhez menni, nekem miért nem jutott eszembe?? :-)), évente egyszer tuti, hogy újranézem elejétől végig dvd-n, és mindig ugyanúgy élvezem (ezen kívül csak a Jóbarátok gyakorolt rám ugyanilyen hatást, azt sem tudom megunni). Alig várom a második SATC mozifilmet, épp tegnap néztem az új, hosszabb trailert. Hmmm, érdekes :-). Feltűnik benne Aidan (Abu-Dhabiban!), valami történik közte és Carrie közt,majd Big a szokásos fekete autóból néz fel Carrie ablakába. Jaj, de soká lesz június 3! (állítólag akkor mutatják be itthon) Ja, és azt olvastam, hogy nem lesznek Manolo Blahnik cipők benne, mert egy másik tervező cipőit fogja Carrie hordani.
    Heni

    VálaszTörlés
  2. Sex and the City és Jóbarátok...ez is stimmel!:)Én is nagyon várom az új mozit,lehet itt még bonyolítani a szálakat...!!!!

    VálaszTörlés
  3. Na, tessék, erre most ebbe botlottam :-( : http://www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/megdobbento-mi-tortent-sarah-jessica-parkerrel-2015814
    Heni

    VálaszTörlés