2010. szeptember 14.

The Karate Kid

Hát honnan is kezdjem???Talán onnan,hogy számomra 
az eredeti Karate Kid a legnagyobb kultuszfilm.
Megszámlálhatatlanul sokszor láttam,kívülről fújom 
az egészet,és a mai napig bármikor gondolkodás 
nélkül újranézem.
Na,ilyen előzmények után jött ki ez a sokadik
feldolgozás,úgyhogy ha valaki kritikusan fogadta
ezt a filmet,az mindenképpen én vagyok.
Nem lendített sokat a helyzeten az sem,hogy a 
hülye pofozkodós filmjeiről elhíresült Jackie Chan
kapta meg Mr. Miagi szerepét,akiről elképzelni se
 tudtam,hogy képes egy ilyen mélységű figurát 
megjeleníteni.Hát jelentem, képes volt!
Minden előítéletem ellenére ez egy remekül sikerült
 kópia volt,mondhatnám méltó a címadó,
eredeti verzióhoz.Természetesen a sztori 
pontosan ugyanaz most is,de különös,misztikus
keleti hangulatot ad az,hogy Kínában,a kung-fu
őshazájában játszódik.Nagyon mai,nagyon vagány,
nagyon ötletes visszautalások vannak benne az 
eredeti filmre,és szuperlatívuszokban kell
beszélnem a főhőst alakító Jaden Smith-ről,aki a film
előtt csak annyiban volt érdekes,hogy Will Smith
csemetéje,és zabálnivalóan édes,de a film után azt
mondanám róla,hogy egy nagyon tehetséges,
és még mindig zabálnivalóan édes kissrác!
Szóval ha ennyi dícsérő szó után nem 
derült volna ki: imádtam a filmet:)))))))



Mamival megérkeznek Kínába...

Nincs melegvíz,hát szólni kell a Mindenesnek...

Szerelmi szál,kínai kislánnyal:)



monumentális látvány,ahogy a Nagy Falon edzenek...




A sorsdöntő mérkőzés...

És a győzelem előtti utolsó pillanat...

Régi és új találkozása: Ralph Macchio-val:)

1 megjegyzés:

  1. Ennek a bejegyzésnek csak az elejét olvastam el, mert hétvégén tervezzük megnézni a filmet és ezért semmiféle kritikát nem vagyok róla hajlandó addig elolvasni, a szubjektív véleményalkotás lehetőségének érdekében :-). Én is nagy rajongója vagyok az eredetinek, kíváncsian várom, milyen hatást gyakorol rám a remake...

    VálaszTörlés