2010. november 20.

7 ok...

amiért érdemes megnézni a Harry Potter 7. részének
első felvonását.(nálunk tegnap kezdték játszani a mozik):


1. Radcliffe vetkőzik a filmben !Ami azért annyira már nem újdonság,
hisz már megtette egy színpadi darabban (Equus) is.
Kérdés,hogy itt mennyit vállalt be??;)



2. A film változatba beleszőttek néhány olyan jelenetet is,
ami a könyvben nem szerepel:
elcsattan egy csók Harry és Hermione között, (minek???),és
felbukkannak Hermione szülei is.



3. Harry-ből felnőtt varázsló lett. A legsötétebb és legkeményebb
film a sikerszériából.Rengeteg akcióra,halálra és sötét
varázslatra  lehet számítani.


4. Aki már unta,hogy állandóan a Roxfortban zajlik a sztori,
az most örülhet,szinte a teljes film az iskolán kívül játszódik.


5. A Crak-ot alakító Jamie Waylett kiszállt a buliból,
de a film alkotói úgy döntöttek,hogy nem helyettesítik
mással,kiveszik a figuráját is a sztoriból.
Egy bunyóssal kevesebb !


6. 6 rész után Harry színészi képességei is kellően
kifejlődtek.Abban azt hiszem mindenki egyetért,hogy
az elején nem volt túl meggyőző az érzelmek kifejezése terén.


7. Sok szereplőt most láthatunk utoljára, hisz aki
ismeri a történet végét,az tudja, Rowling itt már nem 
adott túl sok sanszot a főhősökön kívül másnak.


Természetesen ezekre a győzködő érvekre csak
annak van szüksége,aki valami érthetetlen oknál fogva ,
esetleg még nem biztos benne, hogy meg akarja nézni a filmet.
Nekem egyetlen ok is elég : fanatikus rajongó vagyok:)

A cikket innen kölcsönöztem.

2 megjegyzés:

  1. Tényleg minek?!! Mármint az a csók :-(. Hermione Roné, nem Harryé... NA, EZÉRT olvasom én el mindig a könyvet a film előtt (meg azért is, mert még sosem volt olyan, hogy könyvből készült film nekem jobban tetszett volna a könyvnél, sorakoztathatnak fel nekem bármilyen látványelemeket, az én fantáziám különbet teremt :-))

    VálaszTörlés
  2. Azon én is felháborodtam....teljességgel nem is illik a sztoriba,hogy jutott ez eszükbe????

    VálaszTörlés