2010. november 24.

Trónörökös kerestetik !

Nekem igazából eddig meg se fordult a fejemben soha,
hogy Karl Lagerfeld valaha is megörgedhet és földi
halandó módjára esetleg nyugdíjba vonulhat,így azon
se tűnődtem el még,hogy ha esetleg ez bekövetkezne, vajon
kire merné rábízni a 27 éve igazgatott divatházat?????
Még most sem igazán tudom elképzelni ezt a szituációt,
de a tény,hogy a Divatguru már 77 éves,azért lassan
aktuálissá teszi felvetni ezt a kérdést. És bár Karl apó
tagadja,hogy erre a közeljövőben sor kerülne, azért
mégiscsak felröppent egy név,akit szívesen látna
trónörököseként: Haider Ackermann ,egy kolumbiai
születésű dizájner.Valószínűleg nem én vagyok az
egyetlen divatrajongó ,akinek ez a név (még) nem mond
túl sokat,de elnézve az úriember munkáit, szerencsére
vélek bennük felfedezni némi "chanel-es" jelleget.
A többi meg majd kiderült,azért remélem utóbb,
és nem előbb :)

Szerintem pótolhatatlan....

Aki talán mégis megpróbálja....

Ackermann munkái

2 megjegyzés: