2011. január 31.

Chanel Couture Spring 2011

Na,akkor a sok sport bejegyzés után divatoljunk egy kicsit.
Elmesélem,hogy hogy született a Chanel 2011-es Couture
kollekciója.Az úgy volt,hogy Karl felhívott,hogy "Te iLDó,adj
már tanácsot,milyen stílusú legyen az új kollekció???"
Én meg mondtam neki,"Nézd Karl, szerintem legyen valami
bájosan kislányos stílus,vékony skinny nacikkal,tunikákkal,
pasztell színekkel,masnikkal,fodrokkal,lágy esésű,mesés,
csillogó anyagokkal,cuki hegyesorrú topánkákkal.
És Karl hallgatott rám......na jó,persze ez nem igaz,de tény,hogy
ez a kollekció 200%-ig az én világom,tényleg olyan,mintha
Karl a fejembe nézett volna,és megcsinálta volna azt,amit
én is megcsinálnék,ha divattervező lennék.Nem találok rá 
szavakat,mennyire gyönyörű az egész......!








A jobb oldali ruha maga a tökély !!!



1 megjegyzés: