2011. február 28.

Kapj el,ha tudsz!

Ez azt hiszem az a film,amit életemben a legtöbbször néztem végig.
És az a film,amit 10.alkalommal ugyanúgy élvezek,mint először.
Igaz történet egy fiatal, ambíciózus srácról,akinek csak annyi
a hibája,hogy az éles eszét és a talpraesettségét rossz irányba
kezdi kamatoztatni.Frank W.Abagnale dolgozik orvosként,
ügyvédként, egy nagy légitársaság másodpilótájaként,és
mindezt a 21.születésnapja előtt.
A szélhámosság nagymestere emellett brilliáns 
csekkhamisító is,szakértelme több millió dollárt hoz
a konyhára.De aztán egyszercsak felbukkan Carl Hanratty,
az FBI ügynök,aki már-már életcéljának tűzi ki,hogy 
elkapja Frank-et, és megkezdődik az éveken át tartó
ádáz hajsza...de valahogy Frank mindig egy lépéssel
előtte jár...és itt fejezem be a sztorit,ha nem akarom
lelőni a film csattanóját.:)
Mondanám,hogy Di Caprio egyik legnagyobb alakítása
az,ahogy Frank bőrébe bújik,de nála ilyesmit nehéz és
könnyelmű dolog lenne kijelenteni,mert minden 
szerepében zseniális!!!!!!Maradjunk abban,hogy itt is az:)
Akárcsak Tom Hanks, Carl szerepében!
Ha ma este ismét műsoron lenne a film,tűkön ülve várnám!!!!!:)





És a film főcíme a létező legzseniálisabb grafikai bravúr,amit
életemben láttam!!!!!!

2 megjegyzés:

  1. Este én lent néztem a nappaliban a filmet, Laci fent valamilyen meccset. Lejött valamiért, és itt ragadt :-)! Kell ennél nagyobb dicséret egy filmnek??

    VálaszTörlés
  2. Szerintem ez a totális elismerés:)

    VálaszTörlés