2011. február 12.

Whoopie Pie

Annyira odavoltam ezekért a szendvicsszerű kis sütikért,hogy
Szofika karácsonyra meglepett ezzel a könyvvel:


Lapozgattam is már bőszen,de mióta itthon vagyok,valahogy nem 
jutott rá idő,hogy nekifogjak.Mert valljuk be,a cupcake-kel,
meg a brownie-val emlegetik egy kategóriában,mint egyszerű
süti, de nekem kb. 3x annyi időt vett igénybe az elkészítése,
mint ezek közül bármelyiké.És hát a poén,hogy végülis a 
 receptet nem is a könyvből vettem,hanem  Szofitól,
aki tegnap esett át a tűzkeresztségen, de gondoltam ha ezt ő 
már tesztelte,akkor így elsőre én sem kockáztatok,hanem 
biztosra megyek!Persze így is akadtak kezdeti nehézségek,
ahány süti,annyi méret,de a végére elkaptam a fonalat,
úgyhogy legközelebb már talán sikerül kicsit egységesebb
adagot alkotnom!De ha gyorsan kell valami finomat összeütni,
akkor azért én még inkább hű maradok a cupcake-jeimhez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése