2011. március 4.

Egy kupac rózsaszín gomb...

Nem voltam ma valami pozitív hangulatban...na jó,őszintén,pocsék 
napom volt!Gondoltam valamivel  ki kellene rángatnom magam
a melankóliámból,és hát mi lett a vége?Sütöttem:)
Ez a bájos,vidám,jópofa gomb cookie tökéletes alany volt a 
feladathoz,hónapok óta őrizgettem már a receptet,a megfelelő
alkalomra vártam csak,hát azt hiszem a mai tényleg az volt!
Holnap ezzel ünnepeljük meg Lénával,hogy elkészült a
jövendőbeli Tiffany biznisz üzlethelyisége!




És kivételesen receptet is tudok mellékelni...nem muffin,nem 
cupcake,úgyhogy ezt nem érzésből sütöttem,hanem szigorúan
 követve az utasításokat.Ami nem volt nehéz,mert végtelenül
 egyszerű sütiről van szó,nézzétek:

20 dkg vaj
14 dkg cukor
1 tojás sárgája
28 dkg liszt
csipet só
1 kávéskanál rózsa aroma
(plusz én belecsempésztem néhány csepp ételfestéket)

A vajat a cukorral habosra keverjük,mehet bele a tojássárga,
aztán a liszt,a só,végül az aroma.Gyúrunk belőle egy gombócot,
és Stahl Judit szavaival élve 1 órára a hűtőbe költöztetjük.
Eztután lisztes deszkán kb. fél cm. vastagra nyújtjuk és
 pogácsaszaggatóval köröket szaggatunk.Ezután egy kis dekorálás,
hogy megszülessen a lényeg:a gomb forma:)
Kb. 10-15 perc a 190 fokos sütőben,már annak,aki
szerencsés annyira,hogy a sütője megbízhatóan dolgozik....
az enyém nem...úgyhogy én leskelődtem.;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése