2011. március 31.

A mentő ötlet!

Valószínűleg a Sors keze,hogy elszúrtam a készülő új
fürdőszobámban a csempefugát.Mostmár így látom...
de bevallom hősiesen,hogy 3 napig masszív depresszióban
voltam ez miatt.Az a fene nagy  maximalizmusom...
valójában semmi baja nincs a szürke fugának,csak nem
passzol ahhoz az enteriőrhöz,amit én megálmodtam oda.
Nos,miután az egész megyében nem sikerült rábukkannunk
a hőn áhított fugafestékre,beletörődtem,hogy ez bizony
szürke marad.És akkor elő kell vennem minden 
kreativitásomat,hogy hogy tudok új dizájnt álmodni
a fürdőnek,amibe valahogy belefér ez a nyamvadt szürke fuga.
Hát,tegnap végre megszállt az ihlet,és a 3 napi elkeseredettség
után  újra kezdtem tervezni és álmodozni!
A megoldás pedig annyira kézenfekvő,hogy nem is 
értem,miért nem jutott ez eszembe előbb,az elcseszett
fugától függetlenül is:csinálok egy vagány falfestményt,és
az garantáltan elvonja majd a tekintetet a kicsit túl 
hangsúlyos rácsszerkezetről. Yesssss!
Kutatómunkám eredménye következik most ebben a 
témában,merthogy matrica kivitelben ugyan,de zseniális
ötleteket találtam,amit én majd festékkel dobok fel 
a falamra!Még kicsit gyúrom,rágom ezeket az
inspirációkat,aztán jövök a saját verziómmal!De azért ha
rám hallgattok,nem rakattok szürke fugát a fehér csempébe;)














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése