2011. december 13.

Zséda 2012

"Kreatív kalendárium nőknek"...írja róla a könyvajánló.
Szóval amolyan Giselle magyar kiadásban:)

"Vannak Nők, igen, szigorúan nagy N-nel Nők, akik, 
ha belépnek a szobába, megáll körülöttük a levegő. Mindegy, 
mit viselnek, mindegy, hogy azt hol vásárolták, egy egyszerű sál is
 királynői palásttá változik rajtuk.Titkuk van, olyan belső 
ragyogásuk, kisugárzásuk, ami különlegessé, ellenállhatatlanná 
teszi őket. Ilyen Nő volt Greta Garbo, Marilyn Monroe 
és Audrey Hepburn. Ilyen Nő az én anyukám is, 
aki nem lett világsztár, de akin még a saját maga által készített
 ruhák is olyan megkérdőjelezhetetlenül tökéletesen állnak, 
ahogyan az a  Nagykönyvben meg van írva. 
De milyen Nagykönyvben is? 
Hol van, melyik boltban kapható az a könyv, amelyben le vannak írva
 ezek a titkok, amelyet élete során minden nő keres? Bár ezt a
 Nagykönyvet még én sem találtam meg, ebben a kiadványban 
szeretném átadni  Nektek mindazt, amit a nagyvilágból,
 saját környezetemből és anyukámtól lestem el és tanultam meg. 
Mindazt, amit én gondolok erről a titokról. Nem csupán, sőt, 
főként nem divatról fogtok olvasni ebben a kalendáriumban. 
Ennél sokkal többet szeretnék megosztani Veletek:
 megmutatom kedvenc helyeimet, 
végigviszlek Benneteket az én városomon, Budapesten, 
és vidéken is, ahol a turnébusz megáll... Remélem, ti is találtok
 majd benne olyan részeket, amelyben felismeritek 
annak a bizonyos Nagykönyvnek egy-egy bekezdését,
 az örök stílus apró titkait. Sok szeretettel: Zséda"

Zsédenyi Adrienn: Zséda 2012 c. stíluskalauza az 
Alexandra-ban (is) kapható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése