2012. július 21.

Bemutatom Lindát!

Hát,mint tudjátok,már 2 hete hogy a néhai és a leendő konyhám 
helyét egy kaotikus építési terület vette át, így nagyon nehezen,
de kénytelen vagyok beletörődni, hogy átmenetileg nem tudok 
sütési szenvedélyemnek hódolni.Tegnapelőtt este volt a mélypont,
így kínomban sütis blogokon szörföztem,és ott találtam rá
Lindára.Nekem eddig hugicámon,Szofikán kivül nem volt kedvenc
gasztrobloggerem, de az övébe azonnal beleszerettem.
Linda Lomelino egy svéd lány,aki ugyanúgy hobbiból
kezdte a sütögetést, mint én, aki zenekarban basszusgitározik,
és akinek a sütik fotózása is legalább olyan izgalmas,mint
a megsütése.Hát asszem mondhatom,hogy rokonlelkek vagyunk:)
Csak néhány kép ízelítőül,de mindenképpen fussatok
egy kört az oldalán: Call me cupcake
Rám akkora hatással volt,hogy el is döntöttem, az új konyhám
születését azzal ünneplem,hogy én is elindítom a saját sütiblogomat!

















1 megjegyzés: